SENT INLÄGG - MIN DAG IDAG

Allmänt / Permalink / 0

Vaknade upp på riktigt bra humör och dagen kunde starta. Fixade mig och sedan åkte jag iväg till M.. Idag har jag enbart tagit det lugnt. 


En heldag hemma hos M och även T kom förbi, en mysig dag med mängder av tjöt, mat, fika och lång promenad. Det är ungefär hur min dag har varit, fixade i iordning kyckling till middag innan vi skulle bege oss ut på en långpromenad, frusna som jag vet inte vad när vi kom hem satte vi på kaffebryggaren för att få upp värmen i kroppen litegrann. Riktigt höstväder ute och jag älskar det, den här tiden på året är det så himla fint att ta promenader men på samma gång är det helt okej att ligga hemma nerbäddad under en filt och bara mysa. 

Hoppas ni har haft en mega bra dag, lovar att det kommer bättre med uppdateringar imorgon. 

Puss

Till top