KLOCKAN 13.30

Allmänt / Permalink / 0

Jag som va helt inställd på att vi hade tvättid imorgon, så va det idag och halva dagen har redan sprungit iväg?! 


Vaknade upp och tog ut hundarna, kommer upp och slänger mig i soffan med en kopp kaffe för att starta dagen. 
Medan vi sitter och pratar så börjat vi prata om att det va imorgon vi skulle tvätta, men jag valde att gå ner och dubbelkolla och där står jag full av panik tvättkorgen är helt full och halva dagen har redan sprungit iväg.. upp i lägenheten igen och hämta all tvätt o sedan ner i tvättstugan igen haha.. 

Tvättmaskinen är igång och jag är nu uppe i lägenheten, ser disken och ställer mig o börjar diska. Fortsätter i vardagsrummet och ser sängen, som är ett stort kaos av kuddar o täcken.. börjar bädda och fixa iordning, sen pratar jag med mamma som börjar stressa mig till kalaset som är sen haha! 

Mitt upp i all stress kände jag att jag behövde en sekund och blogga, så typiskt mig att alltid ha en miljard bollar i luften på samma gång😅 

Men nu får jag skynda mig att fixa mig innan tvätten är färdig och jag ska åka! 
Puss. 

Till top