EN LÅNG NATT OCH SEN MORGON

Allmänt / Permalink / 0

Igår va en sån dag jag bara kunde existera och allt kändes jobbigt, samtidigt som jag inte kände mig tillräcklig för någon. 


Vi tog oss tillslut iväg till kalaset igår hos farmor. Kom hem vid åtta tiden och grannen kom ner en sväng medan jag tog en långpromenad. Ångesten va på topp och jag kände mig så satans maktlös, ut på promenad men inget hjälpte. Väl hemma igen möttes jag av en stor famn och en sambo som tog hand om mig.. Vi gick o la oss men då kom den där panik känslan tillbaka och jag låg vaken till fem..

Vaknade vid halv tolv och N hade åkt till jobbet. Jag tog en promenad med hundarna och väl hemma igen starta jag kaffe o ser all disk haha.. tar mig en kopp kaffe och börjar diska. Ska strax börja vika in all tvätt från gårdagen som jag verkligen inte orkade ta mig ansvar för igår 😅 

Puss.

Till top